Kun pankkokevennyksissä kevennettiin myös pultit 20 millisistä 16 millisiin , alkoi 16 milliset katkeilla perävaunun pankoissa. Etupankko on aina kovimmalla.
Etupankon kiinnikevahvistuksella turvamme äkkijarrutusten ja törmäyksien aiheuttamien rasituksien kuormituksia .
Etupankolla on jarrutuksessa neljän pankon = koko nipun rasitus. Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 16.8.2016
Tuplakiinnike on kiinnitetty I-palkin molemmin puolin. Rasituksessa se ei väännä palkin ylälattaa vinoon. Lähettäjä Heikki Jokela / 16.8.2016
Kommentit
Miks.?????
Lähettäjä Exte / 15.8.2016
Kyllä Extemiehen se pitäisi tietää.
Kun pankkokevennyksissä kevennettiin myös pultit 20 millisistä 16 millisiin , alkoi 16 milliset katkeilla perävaunun pankoissa. Etupankko on aina kovimmalla.
Etupankon kiinnikevahvistuksella turvamme äkkijarrutusten ja törmäyksien aiheuttamien rasituksien kuormituksia .
Etupankolla on jarrutuksessa neljän pankon = koko nipun rasitus.
Lähettäjä Heikki Jokela 050 4129 024 / 16.8.2016
Tuplakiinnike on kiinnitetty I-palkin molemmin puolin. Rasituksessa se ei väännä palkin ylälattaa vinoon.
Lähettäjä Heikki Jokela / 16.8.2016
Kommentoi kuvaa