Yhteystiedot

Metsäalan Ammattilehti
Vironkatu 9,
00170 Helsinki
Puh. (09) 698 0442
Gsm 050 412 9030

Kävijälaskuri (1.1.2009 alkaen)

Käyntejä kotisivuilla: 3592616 kpl

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

4.7.2015 10:07 Heurekan arkeologisilla yleisökaivauksilla tehdään kivikautisia löytöjä päivittäin Lue lisää » 4.7.2015 9:40 UUSI NUMERO ILMESTYNYT! Hydrauliikan ammattilehti FLUID Finlandin uusin numero tarjoaa 116 sivua mielenkiintoista asiaa kone- ja kuljetuskaluston tekniikasta Lue lisää » 4.7.2015 9:35 Kome on kevyt,korkealaatuinen ja luja vaunu. Lue lisää »

Uutiset (päivittyy 24h/vrk)

4.7.2015 10:07 Heurekan arkeologisilla yleisökaivauksilla tehdään kivikautisia löytöjä päivittäin Lue lisää » 4.7.2015 9:40 UUSI NUMERO ILMESTYNYT! Hydrauliikan ammattilehti FLUID Finlandin uusin numero tarjoaa 116 sivua mielenkiintoista asiaa kone- ja kuljetuskaluston tekniikasta Lue lisää » 4.7.2015 9:35 Kome on kevyt,korkealaatuinen ja luja vaunu. Lue lisää »

Kuva-albumi

PUU76 : "Nippu lisää"(En trave till.)

Puutavaran kuljetus "maantiejunilla" . Esimerkkejä ja mallivaihtoehtoja.puu76 kuvakokoelmat.

Alikansiot:
Raju purenta jäiseenkin puuhun
Raju purenta jäiseenkin puuhun
90 tonnia ja 30 metriä
90 tonnia ja 30 metriä
74 tonnia ja max 25.25 m
74 tonnia ja max 25.25 m
"Pohjoinen" perävaunutyyppi.SLP laatua-
"Pohjoinen" perävaunutyyppi.SLP laatua-
easyloader roadtrain web1
easyloader roadtrain web1
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 016
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 016
easyloader roadtrain web2
easyloader roadtrain web2
Puutavara-auto
Puutavara-auto
easyloader roadtrain web4
easyloader roadtrain web4
60 t ja 24 m malli SE
60 t ja 24 m malli SE
Etuvaunun  teli
Etuvaunun teli
Takavaunun teli
Takavaunun teli
Perinteinen puutavara-autot 60t max.25.25m
Perinteinen puutavara-autot 60t max.25.25m
Kuormaus
Kuormaus
Kuorman purku
Kuorman purku
lUSA Canada logging11-xd
lUSA Canada logging11-xd
USA  Canada logging06-xd
USA Canada logging06-xd
USA Canada logging05-xd
USA Canada logging05-xd
maroa-logging-kenworth-c501-c16-brute-road-train
maroa-logging-kenworth-c501-c16-brute-road-train
maroa-logging-kenworth-c501-road-train-leaving-kpp-for-kawerau_sml
maroa-logging-kenworth-c501-road-train-leaving-kpp-for-kawerau_sml
105409_253736
105409_253736
25.25m ja 60  energyboxx ll
25.25m ja 60 energyboxx ll
25.25m ja 60  energyboxx ll
25.25m ja 60 energyboxx ll
25.25m ja 60  energyboxx ll
25.25m ja 60 energyboxx ll
25.25m ja 60  energyboxx l Yli 140 m3
25.25m ja 60 energyboxx l Yli 140 m3
25.25m ja 60  energyboxx ll 25.25m ja 60  energyboxx ll Volvo 66 m3  autossa.
25.25m ja 60 energyboxx ll 25.25m ja 60 energyboxx ll Volvo 66 m3 autossa.
101101125_full
101101125_full
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 036
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 036
maaniejuna-640wi
maaniejuna-640wi
101101277_full
101101277_full
101100845_full
101100845_full
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 039
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 039
maaniejuna 800px-road_train2
maaniejuna 800px-road_train2
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 040
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 040
valleytruckshowmarch06nztruckpics-017
valleytruckshowmarch06nztruckpics-017
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 041
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 041
road-train-322058
road-train-322058
Energy
Energy
pyramid-trucking-kenworth-k104g-aerodyne-b-train-early-am_sml
pyramid-trucking-kenworth-k104g-aerodyne-b-train-early-am_sml
united-kake-mack-b-train_sml
united-kake-mack-b-train_sml
ural foto
ural foto
asfalttrailer2
asfalttrailer2
Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto
Road Train, Lång last,long vehicle,timber truck,maant,Super Truck,maantiejuna,tukkiauto,pitkä yhdistelmä,puutavara-auto
pitkä bussi
pitkä bussi
pitkä
pitkä
fh16 ettc
fh16 ettc
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 047
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 047
truck_1_op_800x600
truck_1_op_800x600
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 048
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 048
road-train-322058
road-train-322058
small-long-vehicle
small-long-vehicle
8546
8546
TimberMaxx vienti
TimberMaxx vienti
TimberMaxx vienti Ruotsiin
TimberMaxx vienti Ruotsiin
Puutavara-autovarusteet
Puutavara-autovarusteet
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
Ruotsi
puutavara-autot sekal.valok. 052
puutavara-autot sekal.valok. 052
matec  jhsatamapuujuna_small
matec jhsatamapuujuna_small
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 072
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 072
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 074
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 074
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 087
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 087
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 090
austrofoma 2011 itavalta b bioenergia.puutavara-autot.skyliner. 090
Telat pääsevät maistamaan tunturimaastoa Sodankylän varuskunnan alueilla.
Telat pääsevät maistamaan tunturimaastoa Sodankylän varuskunnan alueilla.
Tornion nesteellä piti ajotaukoa tämän erikoisteräksisen telavaunun kuljetusmiehistö.
Tornion nesteellä piti ajotaukoa tämän erikoisteräksisen telavaunun kuljetusmiehistö.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
25.25 metrinen puutavarayhdistelmä.8-akselia ja 60 / 68 tonnia.
XX Express venekuljetuksessa.
XX Express venekuljetuksessa.
Paripyöräinen venetraileri kantaa hyvin isoa uistelupaattia.
Paripyöräinen venetraileri kantaa hyvin isoa uistelupaattia.
Silverin ykköspaattimallistoa.150 hv perälaitamoottori.
Silverin ykköspaattimallistoa.150 hv perälaitamoottori.
Silveri matkalla jonnekin.Mahtava uistelupaatti?
Silveri matkalla jonnekin.Mahtava uistelupaatti?
Sisulla lastataan ja ajetaan metsäpäät sekä nosturitarpeelliset siirtopurut.
Sisulla lastataan ja ajetaan metsäpäät sekä nosturitarpeelliset siirtopurut.
Ivecossa on kuormatilaa ja kantavuutta. Siirtoauton paino ajokunnossa 9200 kg.
Ivecossa on kuormatilaa ja kantavuutta. Siirtoauton paino ajokunnossa 9200 kg.
dscf0094
dscf0094
dscf0366
dscf0366
Korkeus tapissaan ja alikuorma.
Korkeus tapissaan ja alikuorma.
Hopeanhohtoinen Scania ja  alumiinivarusteet Maxmosta.
Hopeanhohtoinen Scania ja alumiinivarusteet Maxmosta.
Terminatoreitten tolppaliukuesteet estävät puitten luistelun tolpalta-.
Terminatoreitten tolppaliukuesteet estävät puitten luistelun tolpalta-.
scaniaaa1
scaniaaa1
Pieni suuri keksintö = mittamerkinnät laserilla ovat ikuisia
Pieni suuri keksintö = mittamerkinnät laserilla ovat ikuisia
Uusi hieno toimipiste.
Uusi hieno toimipiste.
kuormatila_kasvaa_terminatoreilla ja_timbermaxx 100_ultramatalalla apurungolla
kuormatila_kasvaa_terminatoreilla ja_timbermaxx 100_ultramatalalla apurungolla
kuormatilan kasvattaminen 10_kuutiolla onnistuu_helposti ja_nopeasti_xxl vaihtokamppanja
kuormatilan kasvattaminen 10_kuutiolla onnistuu_helposti ja_nopeasti_xxl vaihtokamppanja
kuormatilan_kasvatuksessa_on suurimpana_apuna_xxl vaihtokamppanja 2012
kuormatilan_kasvatuksessa_on suurimpana_apuna_xxl vaihtokamppanja 2012
kuormatilassa_varauduttiin lisatonneihin enontekijolla jo alkusyksysta
kuormatilassa_varauduttiin lisatonneihin enontekijolla jo alkusyksysta
kuormatila_8 akselisessa paketissa on terastettava terminator_xxl_pankoilla_ja_timbermaxx 100 ultramatalalla apurunkopaketilla
kuormatila_8 akselisessa paketissa on terastettava terminator_xxl_pankoilla_ja_timbermaxx 100 ultramatalalla apurunkopaketilla
aero_mb_11
aero_mb_11
Ketjupuikkari XXL 07
Ketjupuikkari XXL 07
Raskaan kaluston mitat ja massat, sekä muita ajankohtaisia asioita.LVM Juhani Puurunen 27.11.2012
Raskaan kaluston mitat ja massat, sekä muita ajankohtaisia asioita.LVM Juhani Puurunen 27.11.2012
Terminatoreita Komelle.
Terminatoreita Komelle.
Terminator XXL pankot ja puolikkaan patentoitu pankonsiirtopaketti erikoisnostureineen myy hyvin Espanjassa.
Terminator XXL pankot ja puolikkaan patentoitu pankonsiirtopaketti erikoisnostureineen myy hyvin Espanjassa.
2x750 hv dieselit ja jyrkkälapaiset potkurit.
2x750 hv dieselit ja jyrkkälapaiset potkurit.
55 jalkaa ja 150 km/h
55 jalkaa ja 150 km/h
Terminator vienti vetää,
Terminator vienti vetää,
Uusi alumiinietuseinä.
Uusi alumiinietuseinä.
TimberMaxx laatua.
TimberMaxx laatua.
Terminatorien teräkset kestävät taivutusta ja ryskettä  - parhaiten.
Terminatorien teräkset kestävät taivutusta ja ryskettä - parhaiten.
Ultralujaa terästä ja tuttua tekniikkaa rautatiekäytössä.
Ultralujaa terästä ja tuttua tekniikkaa rautatiekäytössä.
XXL kuormatila vetää puuta 10% ja 10 kuutiota enemmän.
XXL kuormatila vetää puuta 10% ja 10 kuutiota enemmän.
XXL pankkojen purkuominaisuudet ovat erinomaiset ja lujuutta ja joustoa vain riittääääää....
XXL pankkojen purkuominaisuudet ovat erinomaiset ja lujuutta ja joustoa vain riittääääää....
Kuljetuskaluston kehitystyö jatkuu uusien painojen ehdoilla.
Kuljetuskaluston kehitystyö jatkuu uusien painojen ehdoilla.
Tyhjäkin puutavara-auto pöllyyttää lunta.
Tyhjäkin puutavara-auto pöllyyttää lunta.
Kuormiin lastataan tulevaisuudessa entistä enemmän puuta ja tarvittavat nippukoot kasvavat.
Kuormiin lastataan tulevaisuudessa entistä enemmän puuta ja tarvittavat nippukoot kasvavat.
60 tonninen kasvaa 64 tonniseksi, edelleen 68 tonniin ja lopulta 76 tonniin.
60 tonninen kasvaa 64 tonniseksi, edelleen 68 tonniin ja lopulta 76 tonniin.
En trave till- nippu lisää ja 90 tonniset maantiejunat.
En trave till- nippu lisää ja 90 tonniset maantiejunat.
Ruotsin 90 tonnisten koeautojen nippuvälit lisäävät ilmanvastusta.
Ruotsin 90 tonnisten koeautojen nippuvälit lisäävät ilmanvastusta.
diasarja avautuu :   puupuolikas- maakoht
diasarja avautuu : puupuolikas- maakoht
Teräsjousi ei tasaa peräasennusnostuteitten takapainoisuutta riittävästi. Etuakselit nousee ilmaan kiihdytyksissä tyhjänäajossa.
Teräsjousi ei tasaa peräasennusnostuteitten takapainoisuutta riittävästi. Etuakselit nousee ilmaan kiihdytyksissä tyhjänäajossa.
Ilmajousitus tulee myös henkilöautoihin. Kalleimmat maasturit ja Bentleyt jo kuvioissa mukana.
Ilmajousitus tulee myös henkilöautoihin. Kalleimmat maasturit ja Bentleyt jo kuvioissa mukana.
Z-nosturi on siistin näköinen ilmajousitteisessa  autossa.
Z-nosturi on siistin näköinen ilmajousitteisessa autossa.
Kuvasta näkyy korkeusero ja pankkojen suuri pinta-alaero.
Kuvasta näkyy korkeusero ja pankkojen suuri pinta-alaero.
Eri varustevaihtoehtojen korkeus / kuormatilaero on kuvan mukainen.
Eri varustevaihtoehtojen korkeus / kuormatilaero on kuvan mukainen.
Kuormatilakoon merkitys kasvaa.
Kuormatilakoon merkitys kasvaa.
Terminatorit on tilava lähtökohta myös energiasavotoille.
Terminatorit on tilava lähtökohta myös energiasavotoille.
Kuormatilapinta-alojen ero on Suomen suurimman auton ja perinteisen alumiinivarusteisen välillä 0.85 m2- kahdella kolmosnipulla 5.1 m3 .
Kuormatilapinta-alojen ero on Suomen suurimman auton ja perinteisen alumiinivarusteisen välillä 0.85 m2- kahdella kolmosnipulla 5.1 m3 .
Australialaista maansiirtokalustoa on satametrisiksi saakka. Kuvassa 50m yhdistelmä.
Australialaista maansiirtokalustoa on satametrisiksi saakka. Kuvassa 50m yhdistelmä.
Vaakan kautta- punnituskertoja monta.
Vaakan kautta- punnituskertoja monta.
Kasettimiesten unelma - ja kauppiaitten.
Kasettimiesten unelma - ja kauppiaitten.
Tiepohjat ovat Australiassa kalustoon nähden vaatimattomat, usein itse ajamalla tehdyt.
Tiepohjat ovat Australiassa kalustoon nähden vaatimattomat, usein itse ajamalla tehdyt.
b_juna_etuvaunun_takapaa
b_juna_etuvaunun_takapaa
b_juna_rahtikori_puolikas
b_juna_rahtikori_puolikas
b_juna_toiminta
b_juna_toiminta
Punahilkan kuormatilana on huipputilavat Terminator XXL 11 tukkipankot - ja tietenkin Kassun PINKKINÄ:
Punahilkan kuormatilana on huipputilavat Terminator XXL 11 tukkipankot - ja tietenkin Kassun PINKKINÄ:
Ajolinjan Ärjykisan voittaja-auto. Punahilkka.
Ajolinjan Ärjykisan voittaja-auto. Punahilkka.
Tukkipankkotälli yleistyy nopeimmin Länsilapissa.
Tukkipankkotälli yleistyy nopeimmin Länsilapissa.
Kuormatilapäivityskamppanja aloitettu / 1.2.2013.
Kuormatilapäivityskamppanja aloitettu / 1.2.2013.
Materiaalit kahden auton kuormatilapäivityksiin.-Mutta MINNE ???
Materiaalit kahden auton kuormatilapäivityksiin.-Mutta MINNE ???
Vaasa klo
Vaasa klo
Talvisilla rankanipuilla yhdistelmä kulkee nosturi mukana täysillä tapeilla . 3000 kg kuormatilapuute, - kun ei nosturia.
Talvisilla rankanipuilla yhdistelmä kulkee nosturi mukana täysillä tapeilla . 3000 kg kuormatilapuute, - kun ei nosturia.
Kuvan romukoppa on yli 4,5 metreissä.
Kuvan romukoppa on yli 4,5 metreissä.
Tässä perusversioita Australiasta, pienimmästä päästä : - sora-autot_australia
Tässä perusversioita Australiasta, pienimmästä päästä : - sora-autot_australia
Pieniä ovat muutokset Suomessa, vertaa :_puumuut_autot_australia
Pieniä ovat muutokset Suomessa, vertaa :_puumuut_autot_australia
Viisiakseliset puutavaraperävaunut lisääntyvät nopeasti. Ensimmäiset liikkuvat jo teillämme.
Viisiakseliset puutavaraperävaunut lisääntyvät nopeasti. Ensimmäiset liikkuvat jo teillämme.
Viisiakselinen puutavaraperävaunu on tukeva ja veto-ominaisuuksiltaan erinomainen.
Viisiakselinen puutavaraperävaunu on tukeva ja veto-ominaisuuksiltaan erinomainen.
Tukkiniput saavat lisäkuormaa 4 tonnia = 2000 kg / nippu jo kesäkuussa.
Tukkiniput saavat lisäkuormaa 4 tonnia = 2000 kg / nippu jo kesäkuussa.
Viisi akselia paripyörillä antaa kokonaispainon 42 tonnia ja kuormaa 34 tonnia vaunun osalle.
Viisi akselia paripyörillä antaa kokonaispainon 42 tonnia ja kuormaa 34 tonnia vaunun osalle.
Tässä jykissä on tärinänvaimennettu täysin kolisematon Terminator XXL kiinnikejärjestelmä.
Tässä jykissä on tärinänvaimennettu täysin kolisematon Terminator XXL kiinnikejärjestelmä.
Perävaunukuorma saa lisää kantavuutta 4 tonnia kesäkuussa. Sitten on tapit tuoreella tukillakin täynnä.
Perävaunukuorma saa lisää kantavuutta 4 tonnia kesäkuussa. Sitten on tapit tuoreella tukillakin täynnä.
Puutavara liikkuu nyt täysillä.
Puutavara liikkuu nyt täysillä.
Terminator XXL pankkorungossa on rautahampaat ja kolisemattomat kiinnikkeet.
Terminator XXL pankkorungossa on rautahampaat ja kolisemattomat kiinnikkeet.
Vaihtopankot lähti uuteen osoitteeseen.
Vaihtopankot lähti uuteen osoitteeseen.
XX Express kuljettaa 24h / 7vrk + asennusapu.
XX Express kuljettaa 24h / 7vrk + asennusapu.
Extet vaihtuvat Terminator XXL tilapankkoihin- kuormatila kasvaa.
Extet vaihtuvat Terminator XXL tilapankkoihin- kuormatila kasvaa.
Puikoissa "Viikon Terminaattori".
Puikoissa "Viikon Terminaattori".
Perjantaina aloitettiin Exte C60 purulla klo.14.20 ja vaunu ajovalmis klo 19.05. - Mukava rauhallinen asennus.
Perjantaina aloitettiin Exte C60 purulla klo.14.20 ja vaunu ajovalmis klo 19.05. - Mukava rauhallinen asennus.
PankonsiiTTolaite testattuna. Pikkusäädöt ja ei kun töihin.
PankonsiiTTolaite testattuna. Pikkusäädöt ja ei kun töihin.
Varpa Pentti asennusmestarina.
Varpa Pentti asennusmestarina.
Viikon Terminaattori löytyi Pyhäsalmelta.
Viikon Terminaattori löytyi Pyhäsalmelta.
Asennus on nopea ja helppo.
Asennus on nopea ja helppo.
Pankkoasennus onnistuu myös Suomihallissa. Vain pulttausta.
Pankkoasennus onnistuu myös Suomihallissa. Vain pulttausta.
Pankkoasennus on mukava tapahtuma.
Pankkoasennus on mukava tapahtuma.
Väreissä löytyy.
Väreissä löytyy.
Yön kulkijat.
Yön kulkijat.
Suomen suurin Scanian kuormatila Pietarsaaren tunnelmavalaistuksessa.Loistava auto loistavassa ympäristössä.
Suomen suurin Scanian kuormatila Pietarsaaren tunnelmavalaistuksessa.Loistava auto loistavassa ympäristössä.
volvo_5_akselinen_tridem
volvo_5_akselinen_tridem
puu76_4aks_rajattu_auto
puu76_4aks_rajattu_auto
volvo-fmx-top
volvo-fmx-top
volvo-fmx-steering
volvo-fmx-steering
Euroopan unioni asetti 16.4.2013 kuorma-autojen ja niitten kuormakorien sekä alustojen suunnittelulle uudet kriteerit. - Ilmanvastusvoimia on nyt vähennettävä myös kuorma-autoyhdistelmistä !!!
Euroopan unioni asetti 16.4.2013 kuorma-autojen ja niitten kuormakorien sekä alustojen suunnittelulle uudet kriteerit. - Ilmanvastusvoimia on nyt vähennettävä myös kuorma-autoyhdistelmistä !!!
ylikorkeutta
ylikorkeutta
Siinä ne on. Teräs ja alumiini sulassa sovussa.
Siinä ne on. Teräs ja alumiini sulassa sovussa.
Volvo FH 16 ja 750 hv.  XXL kokoluokan kuormatilat.
Volvo FH 16 ja 750 hv. XXL kokoluokan kuormatilat.
Weckmanin pakettiin kuuluu myös kuormatila. -Tilavasti kaartuva.
Weckmanin pakettiin kuuluu myös kuormatila. -Tilavasti kaartuva.
Sisusta Scaniaan. Kuormatila XXL ja minimaalinen polttoaineenkulutus.
Sisusta Scaniaan. Kuormatila XXL ja minimaalinen polttoaineenkulutus.
xxl_11_295
xxl_11_295
xlr_06_1
xlr_06_1
68 tonninen telityksellä 18.000 eorolla
68 tonninen telityksellä 18.000 eorolla
Telityksiä tehdään jo.  Weckman 1.
Telityksiä tehdään jo. Weckman 1.
p1011294
p1011294
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
UPM testasi yli 76 tonnia painavia ja yli 25,25 metriä pitkiä HCT-ajoneuvoyhdistelmiä (High Capacity Transport) Lappeenrannan lentokentällä tiistaina 25.6.2013
12 metriset tridemit tulevat kuvaan mukaan, mutta kuka on ensimmäinen "herra rohkea"
12 metriset tridemit tulevat kuvaan mukaan, mutta kuka on ensimmäinen "herra rohkea"
Koska tulee ensimmäinen superkuormatilainen pitkä tridemi , vaikkapa aluksi pitkän matkan siirtoautoajoon 76 tonnisena.
Koska tulee ensimmäinen superkuormatilainen pitkä tridemi , vaikkapa aluksi pitkän matkan siirtoautoajoon 76 tonnisena.
Trippelit ovat vielä hetken puumiesten vaihtoehtona. Tridemit tulevat enenevässä määrin täysilmajousisina "kyykytysmahdollisuuksineen2 vaihtoehdoiksi. Kuormatila kun on ihan välttämätöntä rakentaa maksimimitoille.
Trippelit ovat vielä hetken puumiesten vaihtoehtona. Tridemit tulevat enenevässä määrin täysilmajousisina "kyykytysmahdollisuuksineen2 vaihtoehdoiksi. Kuormatila kun on ihan välttämätöntä rakentaa maksimimitoille.
Tridemit ja täysilmajouset puunajoon, trippelit teräsjousilla hiekkaharjuille.
Tridemit ja täysilmajouset puunajoon, trippelit teräsjousilla hiekkaharjuille.
Neliakselisia myydään nyt puunajoon. Tridem valtaa huhumyllystä huolimatta markkinaosuudesta reippaasti yli puolet.
Neliakselisia myydään nyt puunajoon. Tridem valtaa huhumyllystä huolimatta markkinaosuudesta reippaasti yli puolet.
Siirtyvä kolmiakselinen teli siirtyy myös kuorman alla, mutta onko pitkä 12.5 metrinen jatkovaunu 5 akselisena kuitenkin tuottavin ja mukavin???
Siirtyvä kolmiakselinen teli siirtyy myös kuorman alla, mutta onko pitkä 12.5 metrinen jatkovaunu 5 akselisena kuitenkin tuottavin ja mukavin???
Viisiakselisen vaunun kasetti on korkea kuin kirkko.
Viisiakselisen vaunun kasetti on korkea kuin kirkko.
Hyvä nain ja perävaunun lisäakseloinnilla entistäkin parempi,- ehkä.
Hyvä nain ja perävaunun lisäakseloinnilla entistäkin parempi,- ehkä.
Viisiakseliser maantiedumpperit yleistyvät 42 tonnisina rajusti tulevana vuotena.
Viisiakseliser maantiedumpperit yleistyvät 42 tonnisina rajusti tulevana vuotena.
KHT yhteistyö NTM:n kanssa tuo laatutavaraa käyttäjille.
KHT yhteistyö NTM:n kanssa tuo laatutavaraa käyttäjille.
Neliakselinen sorapaketti on tasaoainossa mitoiltaan näin.
Neliakselinen sorapaketti on tasaoainossa mitoiltaan näin.
p1012993
p1012993
p1012994
p1012994
p1012995
p1012995
p1012996
p1012996
p1012997
p1012997
Pankot on asennettu ja luovutustarkastus tehty.
Pankot on asennettu ja luovutustarkastus tehty.
Kalajoki
Kalajoki
Kohti Kuusamoa.
Kohti Kuusamoa.
Lisäakseloitu ja jatkettu runko. Neljä kolmosnippua ja kolme nelosnippua kultaavat kuidunajotuloksen.
Lisäakseloitu ja jatkettu runko. Neljä kolmosnippua ja kolme nelosnippua kultaavat kuidunajotuloksen.
Lisäakseloinnit Närkolta.
Lisäakseloinnit Närkolta.
Kolme kovaa.
Kolme kovaa.
Terminator XXL (vas.), Exte C60(kesk.) ja Terminator XXL (oik.). Puut samasta pinosta ja kaikki 60 tonnisina . Kuormatilojen kokoero näkyy silmällä.
Terminator XXL (vas.), Exte C60(kesk.) ja Terminator XXL (oik.). Puut samasta pinosta ja kaikki 60 tonnisina . Kuormatilojen kokoero näkyy silmällä.
Pankot kiinnostuksen kohteena.
Pankot kiinnostuksen kohteena.
p1013046
p1013046
p1013047
p1013047
p1013048
p1013048
p1013049
p1013049
p1013050
p1013050
p1013051
p1013051
p1013052
p1013052
p1013053
p1013053
p1013054
p1013054
T,erminator rivistö menossa asennukseen.
T,erminator rivistö menossa asennukseen.
Siirtoauto Terminator XXL 07 pankoilla.
Siirtoauto Terminator XXL 07 pankoilla.
Laatukuusta.
Laatukuusta.
Materiaalinkäsittelykone pitkällä puomistolla ja 1.5 m2 kouralla.
Materiaalinkäsittelykone pitkällä puomistolla ja 1.5 m2 kouralla.
Lähivaaran tallista löytyy huippukuntoisia Volvoja kaikilta seitsemältä vuovikymmeneltä.
Lähivaaran tallista löytyy huippukuntoisia Volvoja kaikilta seitsemältä vuovikymmeneltä.
4 kpl Tefrminator XXL 11 3.30x2.55
4 kpl Tefrminator XXL 11 3.30x2.55
XX Express , Markku Hirvi 24h/ 7vrk
XX Express , Markku Hirvi 24h/ 7vrk
Lähivaaroilla on kunnon purkukoneet.
Lähivaaroilla on kunnon purkukoneet.
XX Express 24h/7vrk
XX Express 24h/7vrk
Terminatorit on pakatut trukkikäsittelyyn suunnitelluille kuljetustelineille. Neljän pankon niput.
Terminatorit on pakatut trukkikäsittelyyn suunnitelluille kuljetustelineille. Neljän pankon niput.
Kuopiossa alkaa olla Terminatoreita kymmenittäin.
Kuopiossa alkaa olla Terminatoreita kymmenittäin.
Terminator keskikiinnikesarjat kuuluvat toimituksen pakettihintaan.
Terminator keskikiinnikesarjat kuuluvat toimituksen pakettihintaan.
Kuormatiloissa ja kuormatiloissa on järkyttäviäkin eroja.
Kuormatiloissa ja kuormatiloissa on järkyttäviäkin eroja.
Hyvinpalvelleitten alumiinipankkojen on aika taipua Terminator aikaan.
Hyvinpalvelleitten alumiinipankkojen on aika taipua Terminator aikaan.
Weckmanin neliakselinen lisäakseloituna. Omapaino 7100 kg ja kuormatila 7.65m2 . Ehkä POHJOLAN tehokkain.
Weckmanin neliakselinen lisäakseloituna. Omapaino 7100 kg ja kuormatila 7.65m2 . Ehkä POHJOLAN tehokkain.
Viisiakselinen vaunu kahdeksalla Terminator XXL 11 pankolla, omapaino punnittu 7100 kg.
Viisiakselinen vaunu kahdeksalla Terminator XXL 11 pankolla, omapaino punnittu 7100 kg.
Lisäalseli asennettu. huimat kantavuudet ja matala omapaino.
Lisäalseli asennettu. huimat kantavuudet ja matala omapaino.
Weckmanin matala
Weckmanin matala
Lähivaara Oy Kuopio.
Lähivaara Oy Kuopio.
Tolppakorkeus ja sisätila maksimissaan, 7.6m2 ja 3.3 tolppakorkeus. Weckman tekniikan vaunussa.
Tolppakorkeus ja sisätila maksimissaan, 7.6m2 ja 3.3 tolppakorkeus. Weckman tekniikan vaunussa.
Ylikorkeutta rajaliikenteessä.
Ylikorkeutta rajaliikenteessä.
Terminator tolpissa on liukuestepinnat kuormaa pitämässä.
Terminator tolpissa on liukuestepinnat kuormaa pitämässä.
Terminator tolppien kuormapinnoissa on liukuesteet ylös saakka. Puu ei luisu jarrutuksissa.
Terminator tolppien kuormapinnoissa on liukuesteet ylös saakka. Puu ei luisu jarrutuksissa.
68 tonniset 60 tonnin lastissa.Kevät 2013.
68 tonniset 60 tonnin lastissa.Kevät 2013.
64 tonninen PunahilkkaSisu.
64 tonninen PunahilkkaSisu.
76 tonninen koivutukkikuormassa.
76 tonninen koivutukkikuormassa.
Tämä kevyt ja suurikuormatilainen yhdistelmä tuottaa parhaiten ajettaessa painavia puutavaralajikkeita.
Tämä kevyt ja suurikuormatilainen yhdistelmä tuottaa parhaiten ajettaessa painavia puutavaralajikkeita.
28 kokonaispainoinen kolmiakselinen vetoauto kevyellä nosturilla on kelpo vaihtoehto myös mepakeikoilla.
28 kokonaispainoinen kolmiakselinen vetoauto kevyellä nosturilla on kelpo vaihtoehto myös mepakeikoilla.
Zetanosturi nokkasatulalla on tuottava vaihtoehto. Kevyt nosturi tuo lisäkuormaa,eikä syö kuormatilaa.
Zetanosturi nokkasatulalla on tuottava vaihtoehto. Kevyt nosturi tuo lisäkuormaa,eikä syö kuormatilaa.
76 tonnisissa nosturin mukanakuljetus on vielä yleistä. kantavuutta on ja kuormatila on usein riittämätön.
76 tonnisissa nosturin mukanakuljetus on vielä yleistä. kantavuutta on ja kuormatila on usein riittämätön.
Nosturin irroitus tuo kuormalisäystä painonsa verran.
Nosturin irroitus tuo kuormalisäystä painonsa verran.
Korkea kuorma vaikeuttaa nosturin upotusta kuormaan ja syö kuormatilaa. Z-nosturi on hyvä tulevaisuuden vaihtoehto.
Korkea kuorma vaikeuttaa nosturin upotusta kuormaan ja syö kuormatilaa. Z-nosturi on hyvä tulevaisuuden vaihtoehto.
64 tonnisen "Napakymppiyhdistelmän" alustapaino ilman kuormainta on 16.000 kg.Kuormatila on maksimikokoinen 130 m3:ta ja kokonaispituus 0n alle 22m. Pankot 2.6 levyiset.
64 tonnisen "Napakymppiyhdistelmän" alustapaino ilman kuormainta on 16.000 kg.Kuormatila on maksimikokoinen 130 m3:ta ja kokonaispituus 0n alle 22m. Pankot 2.6 levyiset.
76 tonninen esimerkkiyhdistelmä "Napakymppimitoituksella" . Alustan paino ilman kuormainta 18.000 kg ja kuormatila alle 22 metrisenä 130 m3 kolmelle 5.5 rangalle.
76 tonninen esimerkkiyhdistelmä "Napakymppimitoituksella" . Alustan paino ilman kuormainta 18.000 kg ja kuormatila alle 22 metrisenä 130 m3 kolmelle 5.5 rangalle.
kuormatilavertailu_alu__xxl
kuormatilavertailu_alu__xxl
kuormatilavertailu_alu_xxl_taipumaerot_kuormassa
kuormatilavertailu_alu_xxl_taipumaerot_kuormassa
68 tonninen raakapuuyhdistelmä "Napakymppimitoituksella" . Yhdistelmän omapaino ilman kuormainta 17.000 kg ja kuormatila 130 m3.
68 tonninen raakapuuyhdistelmä "Napakymppimitoituksella" . Yhdistelmän omapaino ilman kuormainta 17.000 kg ja kuormatila 130 m3.
zetaaaaf
zetaaaaf
zetaaad
zetaaad
Keskiakselivaunun runkokorkeus on 95 cm ja tolppakorkeus 3.40 m.
Keskiakselivaunun runkokorkeus on 95 cm ja tolppakorkeus 3.40 m.
Kolmen mittaiset tolpat on optimoitu maksimiinsa runkokorkeuksien makaisiksi. 6 kpl kolmosta tai kolme kuutosta tuovat ennätyksellisen 140 m3 kuormatilakokoluokan, joka on kohtuudella riittävä 76 tonnisen paketin kantavuuksille.
Kolmen mittaiset tolpat on optimoitu maksimiinsa runkokorkeuksien makaisiksi. 6 kpl kolmosta tai kolme kuutosta tuovat ennätyksellisen 140 m3 kuormatilakokoluokan, joka on kohtuudella riittävä 76 tonnisen paketin kantavuuksille.
XX Exptess kuljettaa 24 h/7 vrk ja mukana seuraa aina asennuspalvelu.
XX Exptess kuljettaa 24 h/7 vrk ja mukana seuraa aina asennuspalvelu.
p1014161
p1014161
Keskiakseliperävaunun (takana) pankot ovat tolpiltaan 3.4 m pituiset ja edessä olevat pokkarekan takapään tapit ovat nekin 3.2 metriset.
Keskiakseliperävaunun (takana) pankot ovat tolpiltaan 3.4 m pituiset ja edessä olevat pokkarekan takapään tapit ovat nekin 3.2 metriset.
Mustat Terminator XXL 11 pankot tuovat siirtoautolle Suomenennätyskantavuuden ja kuormatilan.
Mustat Terminator XXL 11 pankot tuovat siirtoautolle Suomenennätyskantavuuden ja kuormatilan.
Seppo Ora ja tyttäret Sini (vas. )ja Satu.
Seppo Ora ja tyttäret Sini (vas. )ja Satu.
60 tonnisesta 76 tonniseen, - koska on vuorossa 100 ??
60 tonnisesta 76 tonniseen, - koska on vuorossa 100 ??
Puutavaran siirto 76 tonnisella pokkarekka+ keskiakselivaunu yhdistelmällä kuormakoko ja kuormatilavuus ovat maksimissaan.
Puutavaran siirto 76 tonnisella pokkarekka+ keskiakselivaunu yhdistelmällä kuormakoko ja kuormatilavuus ovat maksimissaan.
76 tonninen siirtoauto Suomen suurimmalla kuormatilalla - ja tämän tytön käsissä !!!
76 tonninen siirtoauto Suomen suurimmalla kuormatilalla - ja tämän tytön käsissä !!!
Tolpissa korkeuseroa 70 cm.
Tolpissa korkeuseroa 70 cm.
Yhdistelmässä pituutta alle 25.25 m.
Yhdistelmässä pituutta alle 25.25 m.
Kuormatilat on maksimoitu.
Kuormatilat on maksimoitu.
76 tonninen siirtoauto kuljettaa 140 m3 puuta.
76 tonninen siirtoauto kuljettaa 140 m3 puuta.
Siirtoauto vailla vertaa.
Siirtoauto vailla vertaa.
Maantiejuna - tuplapokka
Maantiejuna - tuplapokka
Yhdistelmät 22m ja 25.25
Yhdistelmät 22m ja 25.25
Perävaunuja.
Perävaunuja.
25.25 PITKÄ JA LIKI 150 M3.
25.25 PITKÄ JA LIKI 150 M3.
AERODYNAMIIKKA TULEE MYÖS MAANTEITTEN TAVARALIIKENTEESEEN (2028).
AERODYNAMIIKKA TULEE MYÖS MAANTEITTEN TAVARALIIKENTEESEEN (2028).
Puolikkaan kuormaus omalla Z-nosturilla-
Puolikkaan kuormaus omalla Z-nosturilla-
Maantiejuna 102 tonnia.
Maantiejuna 102 tonnia.
Nokkamallin 3+3. 48 tonninen paripyörävaunulla.
Nokkamallin 3+3. 48 tonninen paripyörävaunulla.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
"Nippu Lisää" - kolme+1 kolmosta ja 90 m3 kuormatilaa Laurinaho-vaunussa.
Yhdistelmän koko kuormako pelkkään perävaunuun , - mahdotonta ???
Yhdistelmän koko kuormako pelkkään perävaunuun , - mahdotonta ???
"Nippu lisää" sarjakuva.
"Nippu lisää" sarjakuva.
Kuormatila neljällä kolmosnipulla ja XXL 325x255 pankoilla komiat 90 kehyskuutiota.
Kuormatila neljällä kolmosnipulla ja XXL 325x255 pankoilla komiat 90 kehyskuutiota.
Ylimmät 10.2 metrisiä ja alin 12.5 metrinen ja ohjaavalla taka-akselilla.
Ylimmät 10.2 metrisiä ja alin 12.5 metrinen ja ohjaavalla taka-akselilla.
68 tonnin yhdistelmä, jonka kuormatila on Terminator XXL 325 x 260 pankoilla 127.5 m3 (- nosturiloveus 3-5 m3) ja kolmella 5.5 m rankanipulla.
68 tonnin yhdistelmä, jonka kuormatila on Terminator XXL 325 x 260 pankoilla 127.5 m3 (- nosturiloveus 3-5 m3) ja kolmella 5.5 m rankanipulla.
6+6
6+6
6+6 superrekka nokkasatula zetalla.
6+6 superrekka nokkasatula zetalla.
66_3m_nost1
66_3m_nost1
66_3m_nost2
66_3m_nost2
upm_janne_kukkura_lehdisto_2
upm_janne_kukkura_lehdisto_2
upm_janne_kukkura_lehdisto
upm_janne_kukkura_lehdisto
upm_janne_kukkura
upm_janne_kukkura
upm_janne_kukkura_lehdisto_2
upm_janne_kukkura_lehdisto_2
Viidenkymmenen Terminatorin varikko Jämsänkoskella.
Viidenkymmenen Terminatorin varikko Jämsänkoskella.
Ari Lehden raakapuunkuljetusyksiköitä.
Ari Lehden raakapuunkuljetusyksiköitä.
Tännä on ensiviikon tilavuusvertailussa jäytettävä yhdistelmä.
Tännä on ensiviikon tilavuusvertailussa jäytettävä yhdistelmä.
Weckmanin jalkalava on toimivin ja Terminoituna tilavin.
Weckmanin jalkalava on toimivin ja Terminoituna tilavin.
Vastuualueena puutavarapankko. Heikki Jokela Suomi.
Vastuualueena puutavarapankko. Heikki Jokela Suomi.
Älykäs tolppamuoto. Vain Terminatoreissa.
Älykäs tolppamuoto. Vain Terminatoreissa.
Pitkä viitonen maapallon tilavimmilla pankoilla (Terminator XXL 8.8 ).
Pitkä viitonen maapallon tilavimmilla pankoilla (Terminator XXL 8.8 ).
Pintakäsittelyn laatu on meille kunnia - asia.
Pintakäsittelyn laatu on meille kunnia - asia.
Pieni -suuri keksintö. Ainoat pysyvät mittamarkinnät .
Pieni -suuri keksintö. Ainoat pysyvät mittamarkinnät .
XX  Express 24h / 7vrk
XX Express 24h / 7vrk
Kolmiakselinen MAN:
Kolmiakselinen MAN:
5aks_1
5aks_1
5aks_2
5aks_2
5aks_3
5aks_3
Vaihtoehto 84 tonnin kokonaispainoluokkaan.
Vaihtoehto 84 tonnin kokonaispainoluokkaan.
10.2 m antaa mahdollisuuden ajaa myös z-nosturi mukana ja kyytiin mahtuu kolne kolmosta autoon ja neljä vaunuun. Kehyskuutioina tilavuus 164 m3.
10.2 m antaa mahdollisuuden ajaa myös z-nosturi mukana ja kyytiin mahtuu kolne kolmosta autoon ja neljä vaunuun. Kehyskuutioina tilavuus 164 m3.
84 tonnia kokonaispaino ja pituutta alle 30 m. Autoon voi lastata 10.2 m kuormatilaan kaksi viitosnippua ja vaunuun metrin ylityksin kolme.
84 tonnia kokonaispaino ja pituutta alle 30 m. Autoon voi lastata 10.2 m kuormatilaan kaksi viitosnippua ja vaunuun metrin ylityksin kolme.
Kolme kolmosta autossa ja neljä kolmosta vaunussa. 7x3m = 21 m puuta !!!! ja 21 x 7.8 m2 = 164 kehyskuutiota kuormatilaa kolmosille.
Kolme kolmosta autossa ja neljä kolmosta vaunussa. 7x3m = 21 m puuta !!!! ja 21 x 7.8 m2 = 164 kehyskuutiota kuormatilaa kolmosille.
Kuormatila 9.94 m + ylitys max 1m. Nosturihydrauliikka on.
Kuormatila 9.94 m + ylitys max 1m. Nosturihydrauliikka on.
Kuormatilan pituus nosturilla 9.4m ja ilman 10.2 m.
Kuormatilan pituus nosturilla 9.4m ja ilman 10.2 m.
5+4 Zetalla ja 21.42 m kuormatiloilla. Perävaunu 11.22m.
5+4 Zetalla ja 21.42 m kuormatiloilla. Perävaunu 11.22m.
5+4 ja vaunussa 4 nippua kolmosta, autossa kolme.
5+4 ja vaunussa 4 nippua kolmosta, autossa kolme.
Makuuhytti ja 9.64 m kuormatilaa, lepohytillä 9.94 ja päiväohjaamolla 10.2 m.
Makuuhytti ja 9.64 m kuormatilaa, lepohytillä 9.94 ja päiväohjaamolla 10.2 m.
5+4 TrailerWinnajo
5+4 TrailerWinnajo
5+5 TrailerWinnajo
5+5 TrailerWinnajo
5+5 / lepo-ohjaamo  TrailerWinnajo
5+5 / lepo-ohjaamo TrailerWinnajo
Kokonaispituudella 25.25 4+5 yhdistelmä ja 13.5 m vaunu vaatii kääntyvän takimmaisen perävaunualselin.
Kokonaispituudella 25.25 4+5 yhdistelmä ja 13.5 m vaunu vaatii kääntyvän takimmaisen perävaunualselin.
4+5 yhdistelmän kääntösäde tässä versiossa samassa luokassa 5+4 yhdistelmän kanssa.
4+5 yhdistelmän kääntösäde tässä versiossa samassa luokassa 5+4 yhdistelmän kanssa.
5+4 yhdistelmän ja 10.2 m vaunun kääntyvyys korjaantuu lisää ohjaavalla taka-akselilla.
5+4 yhdistelmän ja 10.2 m vaunun kääntyvyys korjaantuu lisää ohjaavalla taka-akselilla.
5+4 yhdistelmässä tässä 10.2 m nelikko  perävaunu. Kääntyvyys alkaa riittää metsäteillekkin..
5+4 yhdistelmässä tässä 10.2 m nelikko perävaunu. Kääntyvyys alkaa riittää metsäteillekkin..
Nippu lisää.
Nippu lisää.
Kuormakokoero autoissa kolmosella liki 200%.
Kuormakokoero autoissa kolmosella liki 200%.
Kuormakokoero 5.2 m kuidulla 250% .
Kuormakokoero 5.2 m kuidulla 250% .
4aks_ver_5aks
4aks_ver_5aks
Kolmosnippu lisää.Kuormalisä + 200% lisänipusta ja pankoista.
Kolmosnippu lisää.Kuormalisä + 200% lisänipusta ja pankoista.
Kokonaispaino 94 tonnia ja kuormaa nosturilla 70 tonnia.
Kokonaispaino 94 tonnia ja kuormaa nosturilla 70 tonnia.
Kokonaispaino 94 tonnia ja kuormaa 72 tonnia.
Kokonaispaino 94 tonnia ja kuormaa 72 tonnia.
Viisiakselinen auto ja viisiakselinen vaunu.
Viisiakselinen auto ja viisiakselinen vaunu.
/6 tonnia ja kantavuutta nosturivarusteilla 56 tonnia.
/6 tonnia ja kantavuutta nosturivarusteilla 56 tonnia.
Viissi + neljä ja 76 tonnia. Kantavuutta nosturivarusteisena ja nosturi mukana 54 tonnia.
Viissi + neljä ja 76 tonnia. Kantavuutta nosturivarusteisena ja nosturi mukana 54 tonnia.
Kääntyvuusehdot täyttyy komiasti.
Kääntyvuusehdot täyttyy komiasti.
10.2 metrinen kuormatila ja kaksi kuitunippua - lisätilaa 200%- 250%.
10.2 metrinen kuormatila ja kaksi kuitunippua - lisätilaa 200%- 250%.
42 tonnia, 10.2m kuormatilapituutta,80 m3 kuormatilaa - nosturi.
42 tonnia, 10.2m kuormatilapituutta,80 m3 kuormatilaa - nosturi.
Nippu lisää vaunuun, ja koko 90 m3 "perinneyhdistelmän"kuorma pelkkään vaunuun.
Nippu lisää vaunuun, ja koko 90 m3 "perinneyhdistelmän"kuorma pelkkään vaunuun.
Terminator XXL lisälaitesarjat:- XXBoxx laitasarjat.
Terminator XXL lisälaitesarjat:- XXBoxx laitasarjat.
102 tonninen ajetaan 94 tonnin kokonaispainoisena. Maantierasitukset paranevat entisestään.
102 tonninen ajetaan 94 tonnin kokonaispainoisena. Maantierasitukset paranevat entisestään.
ROAD TRAIN:
ROAD TRAIN:
Iso ja hyväntapainen.
Iso ja hyväntapainen.
Kuljetus Swahne Oy:n 6-akselinen LIPE -perävaunu hakkeenajoon
Kuljetus Swahne Oy:n 6-akselinen LIPE -perävaunu hakkeenajoon
Tolppamuoto on puolivälin jälkeen ylöspäin levenevä.
Tolppamuoto on puolivälin jälkeen ylöspäin levenevä.
Alu 70 tolppa on kiinnitetty pankkorungon holkkiin viidellä pultilla.Luja ja toimiva tolppakiinnitys.
Alu 70 tolppa on kiinnitetty pankkorungon holkkiin viidellä pultilla.Luja ja toimiva tolppakiinnitys.
Alucar Alu 70 tolpat on pulttikiinnitteiset.
Alucar Alu 70 tolpat on pulttikiinnitteiset.
"PitkäViitonen" kolmella kolmosella ja alupankoilla.
"PitkäViitonen" kolmella kolmosella ja alupankoilla.
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät15450
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät15450
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
Euroopan tieystävällisin puutavarayhdistelmä
Euroopan tieystävällisin puutavarayhdistelmä
Euroopan puhtain
Euroopan puhtain
Euroopan suurin
Euroopan suurin
Olavi H.koskinen
Olavi H.koskinen
Euroopan tehokkain
Euroopan tehokkain
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM :  Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
UPM : Kokemukset HCT-testiyhdistelmistä ovat hyvät
Keskon EKOREKKA 34 m ja 90 tonnia.
Keskon EKOREKKA 34 m ja 90 tonnia.
42t+52t / 25.25 m
42t+52t / 25.25 m