Kuva-albumi / Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015 / Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015'
Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015'

Hakevuori Oy Energiapäivä 19.3.2015'

Lisätty: 19 Maaliskuu 2015

Arvostele ( 1 )

Share |

Kommentit

Katoppa mitä puita.
Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015

Katoppa mitä puita.
Lähettäjä hienoa... / 20.3.2015

Mahtava auto jaZ.
Lähettäjä nosturi / 20.3.2015

Saako noita Termnaattoreita missä värissä katsoo itelle parhaaksi.
Lähettäjä tyylitajuinen / 20.3.2015

kyllä jos uskaltaa ostaa.......
Lähettäjä Enari / 20.3.2015

Tuommoisiakin on.
Lähettäjä pahkasika / 20.3.2015

Kaikissa ral kartan 540 värisävyssä.
Lähettäjä heikki jokela / 20.3.2015

Terminatorit övat takuuvarmasti tuottavimmat ja luotettavimmat pankot.
Lähettäjä Heikki Jokela / 20.3.2015

Uskaltaa,-vai pystyy.Kyll? Terminattoreihinkin saa rahoituksen, jopa liisinginkin.
Lähettäjä älä mieti,tilaa,ja voi paremmin / 20.3.2015

Niin,ja vanhat pankot käy osamaksusta,tai ilman käsirahaa.

Luotamme sataprosenttisesti asiakaskuntaamme.
Lähettäjä kaikki rahoitusmuodot / 20.3.2015

Toi Mersu on tosi työkalun näköinen kampe.
Lähettäjä Jartsi / 21.3.2015

Luottaa kyllä puun ajoon Mertsu.
Lähettäjä . / 21.3.2015

Zeta on tulevaisuutta
Lähettäjä weckmanin sisäpuolinen teline kruununa / 21.3.2015

Kuormassa on harvinaisen mehevät puut!!!
Lähettäjä Tasamittaa / 21.3.2015

Z-nosturi ja Weckmanninsisäpuolinen teline on hyvä paketti.

Nosturi hytteinen on lähellä tukkinippua = nipun katveessa. Se pienentää nosturista aiheutuvia ilmanvastusvoimiaa litralla- parilla / 100 km.
Lähettäjä aeroo / 22.3.2015

Kaakonkulman suosikkiakselistotyyppi.
Lähettäjä Trippeli,tridem vai 2+2 ??? / 22.3.2015

Tämän auton kuorma nosturisioituksineen on aerodynamiikan kannalta paras mahdollinen.
Lähettäjä Heikki Jokela / 25.3.2015

Onko lailliset ???
Täyttääkö EU pykälät?
Lähettäjä Rehni / 26.3.2015

Aerodynamiikasta ei Ole vielä varsinaisia EU pykäliä.

Viiden prosentin polttoaineen kulutuksen pienennys on suositus.

Terminator on edullisin .
Lähettäjä heikki jokela / 26.3.2015

Onko alupankoissa jotain erityisesti hyvää ja tuottavaa.
Lähettäjä kysympä vaan / 27.3.2015

Täyttävät lain vaatimukset!
Lähettäjä vastaampa vaan / 27.3.2015

Miksi ilmmanvastusvoimien negatiivisia vaikutuksia ei ymmärretä - pulttoaineenkulutus, likakuormat , ja liikenneturvallisuus (vesisumu, pöly ja lumi sekä ajo-omonaisuudet)
Lähettäjä sama tajuttomuus koko rekkakalustossa - säiliöautot vahingossa parhaat / 27.3.2015

Tuon autokuorman aeroarvot on puun ja kuormauksen sekä nosturin kannalta erinomaiset.

Nippu kiinni etuseinässä ja nosturi nipun katveessa.

Perävaunu kun kuormataan niput yhteen , niin ollaan jo hatvinaisen pitkällä.

Pankkotolpat ja pankkorungot ovat vähän kuormasta ulkonevia ja muotoillut aerolakien mukaan edullisiksi.
Lähettäjä "Laillinen" kuorma ja pankkomuoto. / 27.3.2015

Ilmanvastusvoima autossa pienenisi tuolla kuormalla hiukan, jos tyvet olisi eteenpäin (nippu toisinpäin) ja nosturi kiinni kuormassa.
Lähettäjä ALipainepinnat minimiin / 27.3.2015

Ei Heikki noista ilmanvastuksista meidän ammattikunta tajuu höykässen pöläystäkään.

Tienaako sillä sitten kymmenen,vai satatuhatta,niin ei mene vielä perille.
Lähettäjä asko / 27.3.2015

Häh, tienaako täällä joku puun ajolla.
Lähettäjä :-D / 27.3.2015

Kun lisää oikein valituista kamppeista vaikkapa esimerkiksi viisikymppiä tulopuolelle, niin ainakin tappiot katoaa.

-- tai hyvästä paketista sata !!!
Lähettäjä skalli / 27.3.2015

+-0 jos kuljetettavan puun määrä ei kasva ja siitä ylikapasiteetti pitää huolen että yksikölle ei saada riittävää määrää ajettavaa, vaikka hintakin olisi ok ja kuormatilassa löytyy. Lisää vielä super-rekkoja, pu-pa-pelistä pois.
Lähettäjä . / 28.3.2015

Toinen on sitten se että ajetaan yltiöpäisesti, sekä ylikuormilla että saadaan edes jotain irti huonosta kuljetushinnasta ja ylivarustellusta kalustosta.
Lähettäjä . / 28.3.2015

Siis kannattaa ajaa,vaikka puolilla kuormilla.

Ompas laskupäätä.
Lähettäjä taksalaskentaa / 28.3.2015

Niinpä se menee.

Kannattaa ajaa, vaikla tappiolla,kun ajoa on paljon.
Lähettäjä viisaudenkivi on tuossa,??? / 28.3.2015

Mulle sopii, sovitaan näin. Puolilla kuormilla ilman paitaa.
Lähettäjä ;-) / 29.3.2015

Viiskasia sorvia näyttäisi olevan. Ei ole hassumman näköinen tuo epsilonin uuden mallinen zeta.
Lähettäjä Julli / 29.3.2015

Kyllä tuossa on tyviä molempiin suuntiin...olisi melkoinen luiska jos tyvet olisi kaikki taaksepäin.
Lähettäjä tasamitalla tasainen / 29.3.2015

Houkuttelevan näköinen kokonaispaketti.
Lähettäjä mahtava / 29.3.2015

Mulle kolme ja perään Weckmannin matalat neliakseliset.
Lähettäjä paras tilintekoon ja siisti / 29.3.2015

Ammatilehti topannu vaali propagandaan! Vanhanen lupaamassa!vanhanen syö nakkia!Vanhanenen menossa vessaan! Vanhanen p....ree! Missä vanha ystävä herra heijikki?
Lähettäjä METAFORMOOSI / 30.3.2015

Onpa unelma puuta!
Tukit varmaan vaokuvaus
tekniikkaa?
Lähettäjä Ruostuneen FE kauppias / 31.3.2015

Katsakaa,miten nätisti tuo Z nosturi istuu kuorman taakse.
Lähettäjä siisti paketti / 31.3.2015

Z on hyvä vaihtoehto.
Lähettäjä epsilon , tai muu / 31.3.2015

Mikä nosturi on käyttövarmin.
Lähettäjä mielipiteitä... / 31.3.2015

No, - sehän on EPSILON.
Lähettäjä Penzistä ei kokemuksia / 31.3.2015

Noi TErminatorit on sata varma sioitus.
Lähettäjä xxällää kuormatiloiksi pete / 2.4.2015

Terminatorit ovat nykymuotoilua ja tuovat isomman tilin lisäksi nykyautoihin sopivaa muotoilua ja ulkonäköä.
Lähettäjä tyyliä ja tienisteja / 3.4.2015

Metsäteollisuusyritysten omien arvioiden mukaan 68- tai 76-tonnista kalustoa olisi koko raakapuun kuljetuskalustosta 2014 vuoden loppuun mennessä 35?50 prosenttia ja vuoden 2018 loppuun mennessä 75?90 prosenttia.
Lähettäjä tiastotietoa / 6.4.2015

Vai onko se tavoite?
Lähettäjä ? / 6.4.2015

Tavoite 75-90% / 2018 toteutunut!!!
Lähettäjä Hj / 24.1.2019

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*