Kuva-albumi / Aerodynamiikkaa / KAR- säiliörekan perän yläspoileri kääntää ilmavirtauksen alas. Pahimmat alipainealueet näkyvät kerääntyneenä likana.
KAR- säiliörekan perän yläspoileri kääntää ilmavirtauksen alas. Pahimmat alipainealueet näkyvät kerääntyneenä likana.

KAR- säiliörekan perän yläspoileri kääntää ilmavirtauksen alas. Pahimmat alipainealueet näkyvät kerääntyneenä likana.

Lisätty: 27 Tammikuu 2014

Arvostele ( 0 )

Share |

Kommentit

Katsoppa,miten paljon säiliörekan yläspoileri puhdistaa peräpään liankertymää= alipainetta.

Tuo on sen näköinen , että polttoainetta säästyy litra-pari / 100 km.

Terminatoryhdistelmissä on tolppaspoilereita 24 kpl!!!
Lähettäjä xx aero / 27.1.2014

Tuo likaisin paikka on "akanvirrassa" jonka synnyttää puskurit,leveä läppä ja pituuslkilpi.
Lähettäjä heikki jokela / 27.1.2014

Vertaappa nyt tätä Saksalaisten rekkojen peräpään ohjaimiin, ajatus sama ,ja Suomen säiliörekkatuotannossa.

.... pienin askelin kohti tehokkaampaa polttoainetaloutta.

Vertaa myös sitä, mikä on polttoaineyhdistelmien polttoainekulutus verrattuna puutavaranajoon, molemmat ajavat likimain puolet tyhjänäajoa.
Lähettäjä arvio 35l/100 / 45 l / 100 km / 27.1.2014

ero on 25 % !!!!!
Lähettäjä xxhj / 27.1.2014

kommentteja kaivataan

puutavara-autoalusta on täynnä alipainepintoja- lik ja lumikertymiä katselemalla ja seuraamalla sen tajuaa joka mies.
Lähettäjä kulutuksesta ja likakertymästä / 27.1.2014

Puutavara-autojen maantiepolttoainelulutus on 10l/100-20l/100 samoilla kuormilla liikkuvia säiliöautoja suurempi. Ero on suuri. Mistähän se johtuu??
Lähettäjä korjattavaa on,ja paljon onkin / 29.1.2014

Muotoilulla on iso vaikutus lian muodosukseen ja kerääntymiseen, puutavara-auto on malliesimerkki "pölynimurista".
Lähettäjä heikki jokela / 29.1.2014

Hyväalku säiliöautoissa ,ja unionin vaatimukset perässä..
Lähettäjä eu vaatimukset tulevat jo lähivuosina / 30.1.2014

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*