Kuva-albumi / / p1010005
p1010005

p1010005

Lisätty: 26 Joulukuu 2012

Arvostele ( 0 )

19 kommenttia

(kansiossa: )

Share |

Kommentit

Kärrin pankot parasta A-luokkaa kestää kymmeniä vuosia rajua käyttöä ja kuormaa spii tarpeeksi
Lähettäjä Ja piste / 26.12.2012

Pankot kyllä kestää sen kymmeniä vuosia, terästä kun ovat. Tolppia sen sijaan korkkailee jo kolmen ajovuodenkin jälkee. alumiinia kun ovat.

Täysalumiinipankoissa sirkus alkaa jo kolmen vuoden päästä pankkorungoissakin.

Että mietitäänhän hieman!!!

Rekan pankko on yhtä kestävä kuin Exten täysalumiinipankko. Rekassa vain on isompi kuormatila.
Lähettäjä Teräs on paras. Volvon runkorautaa Ruukkilta. / 26.12.2012

Joo Reka on paras alupankko, ja edullisin.
Lähettäjä Exten paras puoli on sen tuplahinta, niin ei siihen monet erehdy / 26.12.2012

Hinta ja laatu eivät vain ole vieläkään kohdanneet Extepaketissa.
Lähettäjä osaahan joku kai laskeakkin / 26.12.2012

Vanhanaikaisen näköisiähän ne on. Siitä kannattaa maksaa antiikkilisää.
Lähettäjä myös tehtaan mittakopilla / 26.12.2012

Ei Exte oo niin susi, kuin puhutaan.
Lähettäjä suomipojan ihannepankko se on , vai.... / 26.12.2012

Niin totuushan on se, että se on paljon suurempi.

Kovalla hinnalla ja hiljaisilla takuilla vaan peitellään rumia jälkiä.
Lähettäjä mutta hyvät herrat käyttäkää mitä viisaaksi näette / 27.12.2012

Olenhan minäkin susia tehnyt. 90 luvulla viimeksi livahti viiteensataan pankkoon kiinnikkeitten reikälevyksi pehmyttä rautaa, joka mureni murenimistaan.

Lapinmiehet antoivat minulle nimen "PeltihHeikki" ja ihan ansaitusti.

Kai minä olen eniten virheitä pankkohommissa tehnyt .

Kaikki Suomalaiset markkinoille päässeet pankkomallit 76 lähtien on Rekan kiinteää alupankkoa lukuunottamatta pääosin minun vastuualueellani.

Pankkomalleja olen suunnitellut junapankoista autoihin ja terminaaleihin- Eri malleja yli 30 kpl.

Ruotsalaiset pankkovalmistajat elävät enemmän omalla sarallaan ja omalla ajallaan , mutta perässä ovat tulleet ja tulevat vastakin. - Se on puhdasta taloustiedettä.
Lähettäjä Ins. Heikki Jokela / 27.12.2012

Noilla meriiteillä olisi sitten varmaan syytä lopettaa... Ei ne siitä päätä seinään hakkaamalla parene.
Lähettäjä Rane / 27.12.2012

Olen tainnut Rane suunnitella sinunkin pankkosi.Miten toimivat?
Lähettäjä HeikkiJ / 27.12.2012

Rane taitaa olla jostakin katkera, kerro mistä?
Lähettäjä moro / 27.12.2012

Vai ettei ole parantunut. Vertaappa Jokelan Terminatoreita kenen tahansa muun valmistajan pankkoihin , - mietippä onko kehitystä ja mihin suuntaan ???
Lähettäjä ja ajattele..... / 28.12.2012

Rane on väärässä.
Lähettäjä päällä nämä pelataan / 28.12.2012

Suomalaista terästä- ingen svensk aluminium.
Lähettäjä hiiohoi / 29.12.2012

mitäs kahvoja Rane käyttää?
Lähettäjä xxl / 29.12.2012

Mää tilasin uudet jatkoextet koko putkeen, helppo muutella korkeutta Eu pillipiiparien tahtiin.
Lähettäjä Ne on tosimiesten pankkoja / 29.12.2012

Ootko oikeesti muutellut. Hyppäät auton pankoille ja lasket niitä (8kpl) alas 20 senttiä, metrimitalla vai ilman.

Sitten vaunuun ja 16 kpl:n säätö oikeaan korkeuteen ja avain odottelemaan seuraavaa topllien nostoa (yht.24 kpl).

Et oo varmasti nostellut yhtä kertaa enempää, ellei sulla oo kotona autollesi matala maja.
Lähettäjä höpinöitten höpinää tuo tolppien jatkeitten tarve ja käyttö / 29.12.2012

Sirkkelisahamiesten pankko se on tuo Exten jatkeellinen. Sinne ne näkyy käytetyt parhaiten kelpaavan, kun Bolinderi ei yltä kuormaamaan lautanippua yli kolmenmetrin.
Lähettäjä tämä on totuus tositarpeesta / 29.12.2012

Vittu, tuo tolppasäätöhän on hieno homma. Sama systeemi runkoleveyteenkin. Sitten ajellaan salaa ylileveänä ja ylikoekeana niin saa kurottua kuormatilan neliön takamatkaa.

Pikku säätöä vain.
Lähettäjä harrastuksena pankkoräpläys / 29.12.2012

Kommentoi kuvaa

Kommentti:*
Nimi:*